Eviga väntan!

Jag och Wilmer tog en snabbsväng till farfar tidigare idag, passade på o springa in snabbt på ICA innan vi skulle till vårdcentralen.
Vi var där ungefär 12.55 och blev inropade första gången 13.55. Wilmer gillar inte väntrum!
Jättetrött var han också, hostade och snoret rann. Stackars liten!
Vi var helt klara vid kvart över två, hallelujah! Nu var sista stoppet apoteket o hämta ut medecin till lillkillen.
Var hemma halv tre. Nu är klockan snart halv fyra och han sover fortfarande fullt påklädd i babyskyddet. Vill inte sötra honom nu när han äntligen sover.
Jag har en maskin tvätt som ska hängas, men vet inte om jag orkar.
Hungrig som tusan var jag när jag kom hem eftersom jag spenderade lunchtimmen på Vc. Jag har lagat lite spätta men nu är det ju dags o börja med maten igen för snart kommer ju en hungrig Kristian hem. Matmatmatmat, heletin!

Kankse är lika bra o hänga tvätten ändå, den lär ju inte hänga sig själv.
Kaffebryggarn är avkalkad och redo för bjudning ikävll och eftersom jag inte varit hemma på hela dagen så har jag heller inte hunnit stöka ner. Skönt för mig :)

Och för er som undrar om jag lagt ner lchf än, så är svaret nej. Hittils har jag hållt mig ifrån kolhydrater.
Kan dock inte lova att det inte slinker ner en o annan frukt från fruktsalladen senare!

hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0