Dagen med stort D.

Jag tänkte göra precis samma sak som alla andra...
Skriva några rader om alla hjärtans dag.
Som jag alltid tyckt varit överskattat.
Kan man inte visa uppskattning till den man älskar alla andra 364 dagar om året ska man inte göra det den 14 februari heller.
Men jag måste erkänna att när dagen med stort D, "äntligen" är här så fixar man ändå till något extra...
Det känns inte nödvändigt och jag hade gärna sett att idag skulle blivit extra romantiskt, eller kanske någon dag nästa vecka? Varför ska man låsa sig fast på ett o samma datum? Vem kom på att man är extra kär i morgon?

Jag tackar ju absolut aldrig nej till lite uppvaktning, men man ska inte uppvakta någon bara för uppvaktandets skull och absolut inte bara för att affärerna säger att man ska göra det.

Annars är det ju rätt mysigt ♥


Själv hoppas jag på lika bra väder i morgon, då ska jag ta ännu en promenad medan jag ändå är inne på de spåret!
Kankse att jag unnar mig en promenad till fiket? Längesen jag fikade nu... har för övrigt trappat ner på min strikta lchf-diet. Det var bra men ensidigt och jag har inte tänkt att böjra vräka i mig massa kolhydrater för det. Men det gör heller ingenting om man då och då fuskar.  Krille håller fortfarande fast vid dieten.

Kommentarer
Postat av: Betty

Ja, här fortsätter jag med lchf. Efter 1 dag med cider och kolhydrater insåg jag hur dåligt jag mår när jag gör på det viset. Frågan är Puffis, ska jag utbilda mig till kostrådgivare med inriktning lchf eller bara till kostrådgivare. Jag har beslutsångest. Hjälp mig <3

2012-02-14 @ 10:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0