Bullshit.

I morgon ska vi börja på tredje veckan med lchf. Frågan är bara om jag tänker fortsätta?
Jag berättade ju om hur bra det gick för ett par dagar sen, kankse till och med en vecka sen?
Jag var nog bara hungrig när jag mätte mig sist i så fall.
Den senaste veckan har jag nog faktikst gått upp en kilo istället för ner. Vilken känns väldigt konstigt?
Visst känns magen bättre, inte så orolig osv men tänk vad mycket gott man går minste om att äta. Jag älskar ju kolhydrater! Och ska det fortsätta i den här takten så är det f*n inte värt det.
Nu har vi ingen våg hemma, så jag kan inte svara på vad som står på den, men jag kan säga som så att de är i allafall inte magen som har minskat.



Som jag har sagt tidigare, det finns ingen genväg till en snygg kropp. Man måste träna.
Och på tal om träning så var jag med Krille till gymmet igår, körde lite mage och sprang fyra km.
Helt okej för att vara första gången på över ett år.
Det var roligt och jag vill gärna hänga med igen. Kankse inte flera gånger i veckan, 1-2 gånger kan jag tänka mig.
Jag har ju några måtton två tillexepmel som lyder "En gång i veckan är mer än vanligt." "En gång är aldrig dåligt, två gånger är bättre." Det var mina träningsmåtton!

Annars skulle man kunna säga "Om livet ger citroner, gör saft!"

Imorgon ska jag få hit lite goa brudar och titta på nya kollektionen av Me and I kläderna.


Det var allt för mig! Hejjjj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0