Bara massa tjat om Wilmer...

Halva dagen spenderade vi hos min underbara farfar!
Wilmer tycker det är jätteroligt att vara där :)
Pappa kom dit också, vi fikade och pratade och fixade och donade!
Vi var hemma igen vid två-tiden och då var Wilmer trött, han sov en kortis hos farfar men de var ju inget att hurra för!
Han sov knappt tjugo minuter här hemma heller.
Varför sover han aldrig längre för?? HAHA
Idag provade vi på Majs och potatispuré, det var väl inte de smaskigaste man kunde äta, men han äter ändå.

På facebook har jag ställt lite frågor ang. välling, erästtning, flaskor osv.
Eftersom Wilmer inte riktigt vill äta ersättningen.
Jag fyllde upp flskan med äppledryck och då dricker han. Altså kan jag dra slutsatsen att flaskan duger gott o väl. Men innehållet? Blir en sväng till Ica senare för att prova NAN-sorten.

Nu ska vi åka till min bror med familj. Återkommer senare!


Och Ida G, läser du detta inlägg så hör av dig till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0