Väntan.

Gokväll!
Idag har tiden bara sprungit iväg, skönt!
Den här veckan är det en kort vecka, påskledigt och så :)
Wilmer blev superglad när han fick se sin mamma idag och jag blev lika glad ja!
Saknar min ögonstenar heela dagarna!

i och med att en liten tand har tittat fram är tanken nu att Wilmer ska börja käka välling.
Igår testade vi en ny sort från Nestle. Den verkade faktiskt gå hem!
Han drack inte mer än 10 ml igår, men de är ju bättre än förut.
Ikävll fick han i sig 60-70 ml, stort framsteg! Jag är jättenöjd!


Samtalet jag pratade om förra veckan har inte kommit, men jag åkte dit och kollade hur det blev (handlar om jobb).
Just nu var det inte aktuellt,de vänstade på svar från någon som skulle komma i mitten av april. Bara att vänta!


Nu ska jag kika lite på tvn, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0