Supremebuffé!

Hallå!
Igår tog jag och Kristian en kväll för oss själva.
Wilmer farmor och farfar var snälla och tog honom några timmar på kvällen.
Vi åkte till Thaihouse och käkade supremebuffé. Såå gott!
Jag testade även att äta sushi och kom fram till att det inte var min grej.
Men det ser ju jätte gott ut!
Vi hämtade hem våran prins vid tiotiden och han hade som vanligt skött sig exemplariskt!
Man blir så himla glad när det funkar, då vet man ju att man kan lämna iväg honom fler gånger :)

I morse slog han upp sina små blå tio i sju och då var det bara dags att stiga upp!
Fick ju sovmorgon till tio i åtta igår så jag klagar inte.
Jag saknar W riktigt mycket när jag är på jobbet faktiskt!
Det blir mycket pussande på kvällarna, nästan så han tycker att jag är jobbig.

Vid elvatiden ska jag gå över till min goda vän och granne Johanna. Hon ska ja Me and I träff och Lineah kommer för visa upp vårnyheterna. Krille påstår att jag har köpstopp.. Vi får väl se, kankse borde prioritera annat än dyra (men bra) barnkläder.Som planteringsjord eller nått!
Det gåt i ungefär 8 säckar i varje krage som står där ute, hade jag kankse inte räknat på men låter logiskt nu när jag tänker efter!

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0