Saknat mig?

Heej!
Har ni saknat mig?
Jag är inte inne mycket längre, tiden räcker liksom inte till.
Man kommer hem från jobbet, man ska äta, plocka lite och sen hinna med sin familj. Toppen av berget så är jag aptrött när jag kommer hem också, lite jobbigt!
Idag är Krille iväg på hobbykväll och byter mina däck på bilen.
Hörde att det för övrigt skulle bli typ snöstorm i morgon, känns lagom kul när jag fått på sommardäcken...
Jag tänkte att min lilla prins och jag ska åka till mamma i Mölltorp en sväng, men han sover nu så får vänta lite.

Jag har massvis jag skulle vilja skriva till er, men jag orkar inte. Nu hinner jag, men känner mig ändå på något sätt stressad.


I helgen kankse det blir lugnare, jag planterade lite jordgubbar i en av pallkragarna förra veckan som jag tänkte ta ett kort på och visa er, om vädret tillå¨ter mig i helgen såklart!

Vi hörs!


kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0