Mysmornar.

God morgon!
Imorse valde min prins att vakna vis sextiden så strax efter det var vi uppe och myste i soffan :)
Mitt andra hjärta fick ligga kvar och sova en stund till och jag passade då på att baka lite scones och gav honom frukost på sängen! Mysigt.





Nu sover lilleman igen,
vädret är inte det roligaste och jag vet inte vad som händer idag riktigt,
lär ju säkerligen hitta på något, men frågan är ju bara vad.

Skönt med långledigt också, det var välbehövligt, jag är ju inte van att arbeta!
 Eller egentligen är det väl inte jobbigt att arbeta men jag saknar ju att vara hemma och bara "drälla".
Det har verkligen varit fyra mysiga dagar här nu i påsk,
 vi har gosat i sängen alla tre och bara njutit av varandras sällskap!

 

 


i  morgon är jag tillbaka på jobbet igen, ska också bli roligt och det är ju en kort vecka även denna vecka!
Längtar till värme nu bara!

Har också hunnit med att söka lite jobb nu när ledigheten hälsat på. Nu väntar man ju bara på svar... hoppas på svar från nått, både ja och nej svar är välkommna! (bättre än iget svar alls).


Nu ska ja bege mig, vi får se när vi hörs igen!


Kraaam!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0