Muskler jag inte visste fanns.

Hallå i alla stugor!
Ikväll hängde jag på Johanna och Kajsa på ett spinningpass.
Muskler jag innte trodde fanns fick arbeta och ont i rumpan har jag. Och inte så lite heller!
Jo, de var smärtsamt skönt, men jag kände väl inte att det var det roligaste jag gjort. Sorry tjejer!
Vi får väl se om jag tar mig i kragen och hänger med igen!

Annars, jo jag och Krille har varit på gymmet nu, vad är det? i alla fall tre gånger. I morgon ska vi dit igen är det tänkt.
Borde jag kunna säga att jag har börjat träna nu? Ja menar, efter en gång kan man inte säga något, men nu har jag i allafall börjat.
Det är endel träningsprat på jobbet och alla ska ju vara så nyttiga så jag kan ju inte vara sämre, gött med pepp!
Jag har haft träningsverk i flera flera dagar  nu, skööön smärta!

Idag var första dagen på "kuben", a på jobbet har vi nu börjat plantera kuber, amplar, blombollar och båtar... För er som bor i närheten har kankse sett alla fina blommor som fyller skövde på somrarna!
Det är såå härligt när växthusen börjar fyllas med blomster :)



Dagens lunch var spenatsoppa och ägg, nyttigt och gott!


Nu ska jag titta vidare på min nya favoritserie Alcatraz, på fyran måndagar 21.00, kan jag rekomendera!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0