Home.

Heej!
Härligt o se att ni fortfarande tittar in här flitigt!
Det får mig att få dåligt samvete över att jag skriver så lite nu för tiden.
Berättade jag att jag hade "magknip" igår? Jag har det fortfarande, men inte lika mycket nu.
Fick jätte ont i magen när jag var påväg hem från jobbet och det har hållt i sig hela natten, tyvärr.
Jag ringde och sjukanmälde mig och är nu hemma för att kurera mig.
Wimer vill inte sova mer än 10 minuters intervaller och krille sitter som ett fimärke framför tvspelet.
Själv har jag kikat runt efter lite jobb, men inget som tycks passa mig.
Har fått iväg en ansökan idag och tills nästa vecka ska jag ha skrivit ut ett Cv som jag ska lämna.

Minns ni telefonsamtalet jag väntade på för en månadsen?
Idag kom det. Och det var inte min turdag idag... Bättre lycka nästa gång!


Kan man äta fossingen?

Dooley's, lite liten kan man ju tycka!

Nu ska jag återgå till det jag höll på med - ingenting.



Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0