vecka 38!

Ja hörni, nu börjar det näma sig! Har lurat mig själv på sistone med veckorna. Vecka 38 = tv veckr innan 40 men det är nästan tre veckor kvar till Bf. åPå fredag är et exakt två veckor kvar. Jag tror inte, eller om det är så att jag hoppas att jag inte kommer hålla mig hela vägen. Har hela tiden oroat mig för att naveln ska vända sig ut och in, och eftersom jag har den djupaste naveln ever så kändes det konstit att den skulle kunna det. Men, i morse såg jag att den va på g ut. Än är den inte ute men bra nära! haha
det har varit lugnt några dagar med sammandragningarna och sånt där, men då och då harj ag haft känningar när bebisen trycker sig neråt.
Säger som Melinda: All smärta är bra smärta.



Säkerligen ska magen sjunka ytterligare, men vore skönt om den sjönk lite snabbare! Börjar bli otålig!

Planer för dagen då?
Igår var jag ju ute på sampjakt, som gav dålig utdelning. Kanskte att jag ger mig ut idag igen! I brist på annat...
Sen kan jag säkert städa lite här hemma, brukar alltid behövas, har diskat nu på moronen, ett helt berg hade jag samlat på mig igen! >.<
Men först ska jag nog bädda ner mig och kolla på ett avsnitt one tree hill.

det var allt för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0