Toradag!

Oj då, inte visste jag att dygnet skulle bli så kort, fast ändå långt!
Idag här vi fixat lite hemma, fått ordning på garderober bland annat. Wilmer har velat amma en gång i timmen idag, vet inte vad han hållt på med, för de hann liksom aldrig rinna till mer...
han har varit vaken i stort sett hela dagen så nu är han helt slut stackarn!
Och ioked att han velat ha mat har Krille fått greja.. jag har mest intagit soffläge, fast de är ju min huvudayssla nu, att ta hand om Wilmer.
Nu är klockan en stund efter nio och jag funderar på o sova nu. Lillkillen skoter sig fortfarande bra på nätterna och jag af tvungen att väcka honom för att han ska äta. Skönt att de finna mat till honom i alla fall! Nu avrundar jag och hoppas på o få en minut över i morgon så jag kan få in lite bilder och sånt. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0