Snabb uppdatering.

Det är väldigt dåligt med respons här. Kanske dags att ge upp bloggandet?
För tillfället har jag dåligt med tid över till bloggen...
en vad gör väl det?

Idag har jag och Wilmer varit på mitt jobb en sväng, sen tog vi en tripp till min farfar där även pappa (morfar) var.
Två flugor i en smäll!
Nu har Wilmers farmor precis åkt här ifrån, Krille är hos grannen och hjälper honom.
Själv har jag tvättat lite...
i eftermiddag kommer bvc och gör hembesök.
Vägas och mätas, spännande o se hur stor våran plutt har blivit!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Inte lägga av, hur ska jag då veta vad ni sysslar med. Ska ta tag i din design nu snart!

2011-10-01 @ 10:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0