Min Tisdag.

Undra hur många gånger i veckan men kan städa egentligen? Här går jag runt och plockar o fixar...
Erik och Johanna är äntligen hemma från Turkiet och vi skulle ses idag men va tusan, nu drog dom på kalas och jag sitter här och gör ingenting som vanligt! TYPISKT
Fick i alla fall ett jätte sött sms.

"Meja undrar om du och Krille vill förlja md till Moliden och bada sen?"
Självklart vill jag bada, kanske är det så att jag kan simma ut bebisen, vad tror ni?

Idag är det värsta stormen ute, det är as varmt i huset och jag skulle vilja öppna dörrar eller fönster men det blåser för mycket >.<

Vid tvåtiden ska Jennifer komma hit, vid fyra sak vi till barnmorskan och efter det kanske det blir bad då. A, eftermiddagen är ju fullspäckad i alla fall!
Snart dags o värma på lite mat. Gjorde Fläsk md löksås igår, min absoluta favorit!

Kanske ska gå ut i köket och veva ihop en kladdkaka till Jennifers ankomst. Hon gillar sötsaker! nomnom!

fuskar med en bild på förra gångens kladdis,
hoppas på en minst lika god idag med!


På återseende! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0