Mat för ett helt kompani, men ingen som äter!

Lilleman (som jag för övrigt har tröttnat på att kalla honom) äter som han ska, men jag vill ge mer!
Amingen har jag läst är ett av de jobbigaste momenten, och ja. Jag kan hålla med om att det är ruskigt bökigt.
Positivt är ju att det alltid finns  till hands.
Igår ringde barnmoskan och vi pratade lite, allt verkar bra. Hon sa inte att i verkade missköta oss så jag antar att vi ska fortsätta som vi gör. Fick en tid på återbesök i morgon. Sånt är bra, man ska kolla så  allt står rätt till!
Nu sitter jag här, väntar på att barnmorskan åter igen ska ringa, idag har jag lite frågor som jag och kristian satte oss ner och funderade ut igår kväll.
Mina två små hjärtan ligger och halvsover. Lillen ligger i sin säng och "övar". Han hr legat där i en halvtimme nu, minst!
Hoppas han trivs. För en timme sen skrev jag ett as långt inlägg, men då dog datorn så nu börjar vi om.

Igår var det massa besök, ganska vanligt på Tallstigen haha!
jätte trevligt md besök, men ibland kan det faktiskt bli för mycket. Man måste säga nej, även om det är tråkigt att göra folk ledsna. det är inte alls personligt!

Oliver och moster Mathilda kom igår, Oliver hade med paket, byxa,body,pyjamas och strumpor.
Mathilda har redan köpt hur mycket som hellst och snart kommer det väl mer grejr kan jag tro! Hon köpte en snuttiskanin som jag tror kommer vara mycket populär!

Både bebisens och min mormor kom även på bsök. Mamma hade med sig grejer frå Ullared som vi köpte, en overall, strumpor och en fleecefilt. Hon har även köpt ett stort klädpaket, bodys, blöjor, olja, babygym o massa massa annat bra.
Min mormor, hade köpt två bodys, ett par byxor och strumpor till sitt första barnbarnsbarn. Hon var välldigt stolt över honom! Släppte knapt ifrån sig honom innan hon skulle hem.

Anton, Melinda och Arvid var och hälsade på. De hade köpt ett pr byxor och en body. ÄNTLIGEN, en body med flygplan isället för bilar!
Hoppas baa att Arvid och vår son tycker om att umgås med tanke på att de kommer få spendera en heldel tid med varandra, man kanske får lära sig att umgås med någon helt enkelt :P
Skämt osido!

Jag kan ju inte sitta här och berätta vad alla har gett honom, så jag avrundar där. allt eftersom bilder kommer in kan jag ju skriva en bildtext om var sakr/kläder kommer ifrån.

19/9-11

19/9-11
Tre dygn gammal, min ögonsten!

Nu är det helt klart dags för frukost. Dö hungrig!
Förmodligen kommer jag med nya uppdateringar senare, nu när jag har lite att berätta om!

krambanan :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vilken sötnos :)

2011-09-29 @ 15:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0