Mammas kille :*

Hej!
Idag vill jag berömma min lilla grabb! Han har sovit i sin egen säng i två nätter! Mycket stolt mamma :)
Peppar peppar ta i trä, än så länge sover han gärna hela nätterna, jag försöker väcka honom för mat men har oftast resulterat i att jag får gå upp själv och börja pumpa.
Jag känner mig knappast orolig över att han äter max en gång per natt, är han hungrig säger han ju till. Dagarna går fort, oj så fort!
Har tänkt att jag ska damsuga i källaren (sovrummet) i flera dagar men har inte hunnit med det än. Det vi har hunnit med idag, utom att ge Wilmer uppmärksamhet är att Krille har installerat diskmaskinen, tjoho! Och så var svärmor här med mat, Erik.och Johanna med barn kom över en sväng... sen har vi tagit en två timmar lång promenad!
I morgon ska jag ta min familj och gå till babycafét för första gången! Spännande o se vad man gör där.
Nu ska jag ta och sova, allt i förebyggande ifall Wilmer får för sig att vara vaken inatt. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0