Inte en sekund över!

Det är fullrulle! Egentligen är Wilmer ett snällt barn o sover mycket så jag borde hinna med en massa saker men som nyblicen mamma går man på helspänn o kikar så han lever där nere i vagnen!
Jag vet ju att han klarar sig, de börjar bli bättre!
Igår rensade jag lite kantareller till frukosten, mums!
För första gången på många dagar var det uppehåll och vi tog en promenad till farfar, han bör i södra, stanna och fikade innan. Vi påbörjade nästa sväng, gick sammanlagt en mil igår och det känns idag! Men kul o komma ut en sväng :)
på kvällen blev det en sväng till familjen Wendel.
Wilmer känner sig en aning orolig när det är dags att sova i sängen, även fast han sover emellan oss. Igår höll vi på i tre timmar vilket betyder att jag är riktigt trött just nu, men killen behöver ju sin mat :)
Idag ska vi ta en tur till bondens marknad, sen får vi se, tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0