Fredag

Min skönhessöm på elva timmar avklarad! Nu ska jag bara brottas med ett x-antal timmar tills det är dags för nästa skönhetssömn.
Ikväll ska Krille ta hit några jobbarkompisar o käka mat, jag vill inte vara med så jag flyr fältet haha!
Igår tog jag en prommis på 20 minuter (som egentligen inte borde ta mer än tio) men jag känner mig duktig ändå.
Huvudsaken är ju att man försöker. Och just nu är jag lite tyngre än vanligt.
Fyan vlken seg väntan det är! Framföallt när ingen annan har så mycket fritid som jag.
Men de lär vä andras här ni framöver, då lär jg inte a någon tid. Oj så skj de ska bli!Vore lagom om den kom i morgon eller något, de känns som det skulle passa sig bra :P

Lite mer onödigtvetande är att jag lxade till deo målad mina tånaglar nyss, de va bökigt!
Och kätte snyggt blev det inte men som sagt, här gör vi allt för att få tiden att gå!

Inatt har jag haft ont i svanken, fast bara en molande värk, vill liksom att de ska börja göra riktigt ont så ja an ringa in o säga "det r dags". Eller, jag har käntmig allmänt öm hela jag, kanske är de på g, knske inte? jag har ingen aning.

jaa.. vad ska jg berätta mer om mitt rätt så ointressanta liv? Igår vad jag en sväng o hälsa p Arvid och Melina, sen skulle dom dra och då togjag en sväng förbi handelsträdgårn och kikade vad dom gjorde.. efter de åkte jag hem till Philip och Josse innan jag åkte hm för att sedan  bege mig til Krille so va kvar på jobbet och lagade bilen. Som alltid ska bilar krångla och jag åkte hem och väntade på Krille istället, kollade på sjukt dåliga program på tvn.. och tillslut somnade jag!

Nä nu får det vara färdig babblat, puss!
(skulle även uppskatta liite respons, ser ju att ni är endel som kikar in men har dåligt md kommentarer på vad jag skriver om.)

Kommentarer
Postat av: Rocka'Mama

Sv: hej :) 2a februari är bf :)

2011-09-09 @ 10:17:45
URL: http://lindacarlstroom.blogg.se/
Postat av: Amanda

Du får dra ut och springa, då kommer den bergis ploppa ut direkt! :p

2011-09-09 @ 10:30:07
Postat av: Christhine

Många säger ju att man ska baka o ha sex med men de vet i tusan, kommer nog när dom känner sig redo :)

2011-09-09 @ 14:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0