:)

Och så har det varit lite dålig uppdatering! Men det får man.
Kommer ju inte ens ihåg vad jag skrev sist... hur som, igår åkte mamma, jag och lillasyster till Ullared. Jag köpte de sista till Bebisen :) fårskinnspäls, lammfilt, spjälskydd, nappar och lite annat smått och gott. Nu är vi redo för Bebisen ankomst. Det är ju i alla fall myt att om man städar, springer i trappor osv att man kan sätta igång det då för klarar man en dag på Ullared utan att känna av mer än träningsvärk så kan man nog göra vad som hellst. Idag tillexempel ska jag klippa gräs!
På vägen hem ringer pappa och berättar att farfar har akt till sjukan så på kvällen tog jag min lillasyster och sambo och åkte dit. Han var pigg, som om inget hade hänt. Blev sur när han så att dom glömt ge honom någon mat 16.30 och vi kom typ 17.30 så jag gick o sa till Dom. De är fan inte okej!
Inatt åkte svärmor/får till Mallorca och dom tycker att jag kan knipa en vecka till, inte sa snällt! Kanske, kanske inte. Ödet bestämmer :) Nu ska jjag sitta och njuta i solen av att hjärtat tvättar bilen som förhoppningsvis blir såld idag!
på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0