Dålig sömn!

Jag Sover så jääääkla illa om nätterna altså. När jag väl somnar.
Så är jag as trött på dagarna  men vägrar att sova,
just för att jag vill sova på nätterna men då är man självklart pigg!
Så typiskgt. När man väl somnar är det dagt att gå upp för en kissepaus.
För att inte tala om alla konstiga drömmar man drömmer!

Nu har jag ätit lite frukost, för ungefär 15 minuter sen och jag är hungrig igen!
Typsikt. Satt även och tänkte på mitt hjärta när jag åt.
Han har inte missat en ända träff med barnmorskan, supergulligt tycker jag!
Tacka gudarna för flex säger jag bara! mohaha

Igår fick vi bilen såld i alla fall, än så länge känns det inte jobbigt men de lär det väl göra framöver kan jag tro.
Magnus och Anna kom hit på fika. Krille satte Magnus i arbete och dom satte upp tre hyllor, finally!
Vi är som vanligt aldrig översens om hur saker ska stå. Och till slut gick jag in i tvättsutgan och inredde den!
Där ska i alla fall jag bestämma punkt och slut!

Senare ska jag ha en dejt med Melinda och Arvid, men först ska jag ta en sväng i skogen för att se om det finns någon svamp till mig.

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0