babyskydd.

Idag har vi varit på Bvc o hämtat ett babyskydd så nu är vi nog heelt redo, eller nä nu ljög jag kankse. Äch, de finns ingentig som inte går att köpa i efterhand. Jag är i alla fall redo, jag längtar mer o mer för varje dag!
Börjar bli trött på att vara tjock, ha svullna fötter och halsbränna.
Jag vill få på mig ett par tighta snygga jeans, mina converse och börja spruta runt md barnvagnen!

På lördag var det prat om Ullared, men nu ringde lillasyster o sa att vi skulle sova över i morfars husvagn. No way!
Dels så snarkar morfar, mamma gnisslar tänder och jag sover illa som det är så är inte sååå sugen!
Då kan den resan kvitta, jag kan ta min egen bil o åka dit själv i så fall.
Så mycket är det inte som jag behöver så ja skulle gå minus på o åka dit o köpa billiga grejer och tanka istället för att åka till Skövde o köpa lite dyrare saker och tanka en liten del.
Vi får se hur det blir med den saken då.

Idag hittade jag en väska som jag vill ha. Tänkte använda den som "skötväska" tycker de är onödigt o köpa en riktig skötväska då ja tror att den mest kommer stå o damma efter ett tag. Bättre o köpa en väska som ja kan ha i vanliga fall också, lite större, så både mina och bebisens saker får plats.
Den var dessutom på rea, har inte slaigt till än, men jag är väl helt säker på att jag ska ha den så när jag skrivit klart här är det väl bara att klicka hem den. Är inte så köpberoende som jag var i början, nu vill jag egentligen bara spara mina pengar till höstkläderna så ja kan köpa mig något snyggt. Känns lite tråkigt o ta på mig förra årets mode i år, så är de väl altid och jag har ju inte direkt använt så mycket av det, men ändå!
Säkert någon som förstår mig. Pengar är ju alltid ett problem som alltid löser sig på ett eller annat sätt så orkar inte sitta o vrida på alla enkronor jag har.

Annars idag, har jag dejtat Arvid och Melinda, Arvid är sååsöt och idag var han mestadels vaken, roligT!
Ja och Melinda satt o klurade på pojknamn, har någon förlsag?
Svårt svårt, tjejnamnen är nog klara skulle jag tro! har några att välja på där i alla fall, pojknamn har vi bara ett.


Slut för mig!

Kommentarer
Postat av: idaK

Jag gillar att läsa din blogg. Så spännande, nu när det närmar sig. Du har så fin mage! Puss och all lycka, Ida K

2011-09-03 @ 22:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0