Villamässan

Tro det eller ej! Men, idag.. just i denna stund har jag lite tid över och blogga!
peppar peppar ta i trä, snart vill väl Wilmer ha uppmärksamhet igen :)
Tackar fö lite respons! (nu skriker Wilmer..)
Igår var vi på Villamässan i Skövde med Magnus, Anna, Erik Johanna och barnen.
Käkade på o'lerrys och hae det bra. sen åkte vi till Forsvik på kvällen och käkade mat.
Är såå trötta nu, både jag och Krille. Igår va jag så trött att jag inte kunde somna.. suck!
I alla fall, jag tog med mig Wilmer (som gav mig sovmorgonen till halv nio) upp och sen matade jag honom, nu ligger han här och fiser ut ala sina gaser mdans vi låter Kristian sova ut en stund.
Även jobbande pappor kan bli trötta!
Idag ska vi plocka in utemöblerna och slänga mina tomatplantor som jag denna gången har misskött. Inte snällt!
får ta nya tag nästa år... Mycket mer än det har jag inte planerat idag, ska träffa moster Anna, hon har varit på Ikea o köpt två ramar åt mig. Jag gillar inte o boka upp mig hela dagarna, vill kunna åka var och när jag vill.
Nästa vecka är fullspäckad som vanligt.
Måndag- bes bilen
Tisdag - skriva faderskaps papper
Onsdag - baby café
Torsdag- Bvc
Fredag - TOMT, tänka er, inget planerat!
Även helgen är oplanerad och det är skönt! Ska försöka hålla det så också :)

Nä, nukurar det riktigt i magen här, måste ta mig något att äta.. Frågan är om kristian vill gå upp än eller om jag ska äta själv... det är frågan.

Vijhöörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0