soffhäng :)

Hoho! Kör en uppdatering från mobilen nu när jag har en stund över :)
Wilmer har sovit i stort sätt hela dagen, det betyder att han växer! Uzbekistan har bara vaknat för att äta sen somnat igen :)
Johanna och barnen kom över en sväng i eftermiddags, alltid mysigt när dom kommer!
Sen tog jag och mina hjärtan en sväng till Ica och handlade på oss lite mat :)
I förra inlägget nämnde jag väl ingenting om dopet? I alla fall så har vi börjat fixa inför de, mys!
Nu ligger jag och kollar på bonde söker fru, ska snart sova en liten stund, wilmer kanske ska va vaken inatt, vem vet@
De var allt för mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha har uzbekistan vaknat? ;)

2011-10-13 @ 10:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0