Smider planerrrrr.

Hej mina kära läsare!
Idag har jag och familjen varit i vitsand och haft picknick!
Vi hade hoppats på bättre väder men o andra sidan får man klä sig efter det så det gick bra ändå.
Lite såkyligt mn mysigt o sitta där i skogen o prata :)
Vi prata mest om vad vi vill göra med huset, oj det finns så mycket man vill göra!
Bygga ut köket, bygga en hall, fixa till rummen, göra ett till, glasa in altanen, bygga garage.. Ja, ni ser. Mycket pengar behövs det!
Efter våran tripp kom svärmor och svärfar hit o fikade, o sen krilles syrra.
Även Annapanna kom hit en sväng, de valängesen vi sågs. 15 september för att vara exakt.
Hon var hä samma dag som jag åkte till bb och då sa jag till henne att jag tänker inte gå en dag till med den där magen och nej. Det gjrode jag inte heller!

Annars då? Nja, händer inte mycket. Ska snart åka tll ica. Wilmer sover.... vi har sovit jätte bra i natt alla tre, får se hur denna natten blir. Man ska aldrig säga hej fören man är öäver bäcken!

Nä, jag återkommer närjag har något att informera er om!

Buss och graaan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0