smärt och smidig!

Tidigare idag kom Mathilda och avlastade mig lite så jag hann städa huset. Vi fick tid över för att baka en kladdkaka och jag hann också laga mat, skönt!
Vi åkte till Mölltorp en sväng och försökte scanna in Wilmers hand. Han gillade i.te fingerfärg så tänkte att scannern funkade bättre. De va rätt svårt men tror jag fick till de!
Vi satt sen och kollade på bilder, hittade en på mig från när jag gick i ettan, tvåan typ..3 år sen snart då, måste de väl typ bli? Hur som hellst, både jag och mathilda körar "fan va smal jag var där!" Hahaha
Mitt mål är nog att komma tillbaka dit igen, ungefär! Jag är ju tillbaka på den vikten jag hade innan jag blev gravid, men när jag träffade Krille la jag på mig endel kärleks kilo! Men nu när vi är ute o skjuver vagn så hoppas jag det löser sig det med :)

Har även läst på lite med om det här mjölkfria.
Har hittat endel saker jag kan äta och det smakar helt okej! Skönt :)
Nä, nu avrundar jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kärlekskilon är ganska trevliga kilon iaf :)

2011-10-07 @ 07:20:51
Postat av: Mathilda

Du är så vacker nu också! Kvittar med lite extra hull.

2011-10-07 @ 20:02:23
URL: http://mathildaekmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0