Översikt av min vecka!

Hej mina vänner!

Förra veckan i stora drag var stressig och fullspäckad!
Skulle ju besiktiga bilen på måndagen men hann intefå dit nya däck så åkte in på tisdagen istället.
När vi ändå var inne i stan köpte vi en ny tjocketröja till Wilmer.
På onsdagen var vi på familjecentralen, Wilmer somnade som vanligt på samlingen...
Efteråt tog vi en promenad med Wille o Emmelie.
Torsdagen spenderade jag med världens bästa Melinda!
Fredagen planerade jag inte in något men Liona, Arvid och Melidna kom hit en sväng :)
På lördagen tog jag och familjen en sväng till Skövde. Vi köpte nya tapeter till köket, ska börja renovera lite smått där nu framöver i höstrusket!
Och på kvälen åke vi till mamma och boggi. Jag hade sån huvudvärk och mamma tog ju Wilmer så jag passade på o sova några timmar. Trevligt lördags sällskap jag var dä ;)
Igår, söndag åt vi mat hos svärmor och svärfar, slängde mina tomatplantor som jag skulle gjort för länge sen och umgicks med familjen Sundesjö, mys!            



Idag är det måndag, jag och Wilmer har vrit hos Johanna och Meja en stund nu på morgonen, vi ska snart bege oss till Örebro.
Min lilla prins gav mig sovmorgon till halv nio idag <3
Han har pecis ätit lite här och nu ligger han bevid mig och pratar, föstår dock inte vad han säger men ändå :P
Tänkte hänga lite tvätt och sånt tråkigt snart..

Jo, men över till anledningen till mitt dåliga bloggande!
jag har planerat wilmers dop. Lyxade till de med hemmagjorda inbjudningskort!
Det blir ett litet dop och det finns nog några som kommer bli besvikna att dom inte är bjudna men bjuder man en (tillexempel moster,faster,kusin osv) måste man bjda alla och då blir vi ganska många !
Hoppas ingen tar det personligt, de är ju bara ett dop, något som jag egentligen inte prioriterar jätte högt, eller... jag tycker inte att det är så spännande att gå på andras dop, mest tråkigt o sitta i kyrkan haha!



så där, nu har jag lättat på hjärtat, ska klä på min prins lite ytterkläder och åka o köpa frimärken!

puss! <3

Kommentarer
Postat av: Christhine

Förstår precis hur du tänker med dopet, vi hade samma problem så de rann bara ur sanden för vi inte visste hur vi skulle göra.

O jag är ingen kalas människa haha.

Bjud dom ni känner för! Finns ingen anledning att ta illa upp :)

2011-10-17 @ 19:16:20
Postat av: Anonym

Förstår precis hur du tänker med dopet, vi hade samma problem så de rann bara ur sanden för vi inte visste hur vi skulle göra.

O jag är ingen kalas människa haha.

Bjud dom ni känner för! Finns ingen anledning att ta illa upp :)

2011-10-17 @ 19:18:22
Postat av: alicia

Vilken liten sötnos :)

2011-11-08 @ 23:04:59
URL: http://aliciamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0