Onsdag!

Idag är det onsdag och vi har som vanligt (tredje gången) på babcafé.
Wilmer somnade som vanligt precis innan samlingen såjag fick sitta med i ringen och sjunga utan barn.
Lillkillen hr sovit i sin säng nästan hela nättrena två nätter irad, bara vaknat och ätit och sen somnat om snabbt igen.
Har varit skönt o få sova lite. jag sover så otrolit skönt när jag väl får sova! Sjukt gött.
Han går dock upp lite tidigare nu, vi brukar gå upp samtidigt som krille åker till jobbet vid halv sju.
Magen är si och så. Har börjat med minifom nu, hoppas på en bättring då jag inte tror att det beror på mjölken.
Sen tror jag hellr inte att någon bebismage tycker om mjölk i stora mängder, men kanske i matlagning... vi får se hru jag går till väga med detta  problem.
Efter babycafét idag tog Wille, Emmelie jag och Wilmer en prommis.
och just i detta nu är Wilmer väldigt kinkigoch vill bara ligga i min famn. Han letar ävenefter bröstet så han är nog hungrig.
Har bokat dop nu, så ska fixa fram inbjudningskort o sånt där nu.. måste även få in papprena till skatteverket om namn o så snart. var tydligen lättare med dopet då.
nä, mycket mer än så hade jag inte på hjärtat idag. I morgon ska vi till bvc igen.



buss och graan! <3

ps! Tack för tipsen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0