Mjölkstopp!

Hej hopp!
Det känns som jag inlder alla inlägg likadant. Men de är så det är.
Man har inte mycket tid över med en bebis!
Jag skulle behöva storstäda huset och dt gr man ju lättast på eftermiddagen då Krille har kommit hem från jobbet, men då är vi båda trötta och Wilmer är klarvaken.
Och är det inte så, så har vi besök.
det är jätte roligt med besök, det är inte de, utan att jag inte riktigt hinner med de som man borde hinna med.
Jag har väl helt enkelt inte skaffat mig en vardag än, men jag hoppas vi snart kommer in de den!

Wilmer har fortfarande ont i magen, var på Bvc igår och vi kom fram till att jag ska hålla upp med all mjölk, eftersom min lilla prins kan varakänslig mot komjölksprotein.
Inte mycket att göra åt, man kan ju tydligen överleva utan mjölk, även o jag är skeptisk!
Det är soya mat och fismjölk o allt va de nu heter... Det somjag vet säkert inte innehåller någon som hellst mjölk är havregrynsgröt, så det sitter ja för tillfället och avnjuter medan Wilmer sover en liten stund.

Vi har haft en jobbig morgon. Först fick han mat och spydde i sängen = tvätt av sängkläder iag, jag som inte har annan tvätt.
Sen ick vi upp och han visade att han var hungrig igen, så ja, jag gav honom ännumer mat.
Då spydde han ytterligare, men då fick han ingen ny mat. Sen efter några minuters mellanrum spydde han igen och har väl gjort så en fem sex gånger. hela jag var klädd i spyor!
Tur de bara är mjölk, fast de luktar ju surt.

Visste inte var jag skulle göra av lillkillen, men tillslut fick han sätta sig i babysittern så jag kunde duscha av mig snabbt.

Nu satte jag honom i bilstolen en stund i hopp om att han skulle somna och det gjorde han!
Han sover dock inte jätte bra i den, men jag vet ju var jag har honom.

Har slängt i en maskin tvätt och tänt i kaminen, nu ska ja käka klart mi gröt, och hoppas att han sover lite till så jag hinner vika tvätten för at sen få plats med ny att hänga.
Fullrulle!

Roligt väder btw.

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0