kaka på kaka, tårta på tårta.

Äh fyfan, jag bara måste spy av mig lite!
Jag är helt rosenrasande, framförallt när jag tänker på det.
Vi skaffade oss en boxer för ett år sedan, i sommras sa vi upp de. Men killen i andra änden
glömde visst av o säga att de va ett år kvar på bindningstiden!
Så nu får jag dras med den där jävla fakturan i allafall....
Krilles föräldrar ska ta över de åt oss, men först nu har dom sagt upp sitt och jag sitter med räkningen
i tre månader till, inget jag är glad över men deär bättre än att ha kvar de ett helt år.
Nu har jag precis slängt 1100 i sjön (till dom).
Sen ringer jag Krille och han säger att jag glömt plånkan i hans bil. FAN!
Jag måste måste måste ha blöjor!

Sen blev de inget babycafé för vi försov oss, men de va skönt!

Sen är jag vansinnig över en annan sak, nänmner ingen, glömmer ingen.
Men jag vill gärna bestämma lite själv. Jag vill planera, X får gärna hjälpa till, men man frågar först!
Jag vill inte vara otacksam, vilket jag betraktas som men jag jag jag jag jag SKA bestämma!
Passar de inte på de sättet jag vill ha så kan de som tycker annorlunda stanna hemma.


Gaaah, jag vill bara skrika men nu vill min son ha min uppmärksamhet så det är dags att ställa upp!

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0