Ingen sovmorgon!

Det blev lite omplanering i min vecka, fick aldrig på nya däck på bilen i söndags vilket betydde att det inte blev nagon besiktning igår. Idag hade jag lyckats lägga till lite för många träffar med folk, så det har slutat med endel avbokningar. Jag har ingen kalender, min jag hade tog slut i september och den nya börjar i december. Sjukt irriterande! Jag älskar o kolla, fixa, mixra och skriva i min kalender nämligen!
Jag frågade Wilmer igår om jag var värd sovmorgon idag, och eftersom klockan bara är strax efter sju så antar jag att jag inte var värd de...
Han fick lite mat och stensomna, dock vaknade han när jag la ifrån mig honom :/

Igår var vi och hälsade på Wilmers morfar. Wilmer brukar ju gnälla på kvällarna men där skötte han sig riktigt bra :)
Nu ska jag fixa till oss och packa in oss i bilen o börja beta av vår to do lista! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0