Goumorrn!

God morgon mina kära vänner!
Klockan är nu sju och jag vill somna om!
Wilmer ska bara äta klart först...
Igår kväll hade vi lineah Andreas o Lexus på besök, trevligt!
Även Melinda, Arvid och liona var här, sen tog vi en prommis med mli och Wille.
A, de va min dag i det stora hela. Idag blir det babycafet... jag har alltid något att göra och det känns bra!
Wilmer var snäll mot sin mamma igår och Bajsade henne rakt i handens, sen kräktes han så det stog härliga till två gånger, varav en gång rakt i afbsiktet! Mummakardemumma, not!
Jag är inte lika flitig med mina inlägg nu, nej det är för att så fort jag sätter mig för att skriva så vaknar Wilmer.
Lite onödigt om du frågar mig Haha!
Ja. Nej de var väl allt. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0