En oplockad gås.

Ja, tiden räcker inte till som småbarns mamma.
Jag har fullt upp helatiden, både bra och dåligt.
Bra på ett sånt sätt att dagarna inte går så längsamt men dåligt för de kan ibland
kännas en smula stressigt. Jag är iofs van vid många bollar i luften så de går bra.
Wilmers farmor var på gekås i torsdags och köpte med lite grejer, en sån där lammpläd,
två pyjamasar, och två pippitröjor.
Till mig och Krille köpte hon underställ och amningskupor.
Helgen har rullat på, min morfar var och hälsade på :)



Och nu igår blev de en ny vecka, veckan startade vi (som vanligt?) med att träffa "moster Mathilda"
Wilmer tycker om sin moster och igår fick dom en olpckad gås... Han spydde en smula på Mathilda när vi va inne i stan.
Inte populärt enligt hennes mening!
Jag handlade lite igår i allafall.

x Ett par svarta jeans från HM
x En Kavaj från Gina
x Strumpbyxor från HM
x Body + byxor från Lindex till Wilmer (som han ska ha på dopet)



hm.. de var nog allt tror jag :P

Nu skriker min prins här, bäst o passa upp!

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Matilda

vilken liten goding! :)

2011-10-25 @ 10:31:10
URL: http://fancyascrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0