Dagarna går...

Idag va Krille tillbaka på jobbet igen vilket betyder att jag och Wilmer fick klara oss själva.
På morgonen funderade jag lite på hur, var ska han va medans jag lagar mat, går på toa, jag måste slänga i en maskin tvätt osv. Allt löste sig som tur var. Killen klarar sig ju ensam två minuter!
Jag la honom i babygymmet medan ja snabbt duschade och de gick bra!
Fick ta en sväng till Hjo för att köpa magdroppar till Wilmer, han är så gasig.
Dom va slut på central lagret men som tur va hade hjos apotek dom. Skönt! Jag vet dock inte om det funkar,
men tror man på de så fungerar det.
Sen vid tolv kom Melinda, vi käka lite lunch och sen tog vi en timmes prommenad.
Sen flöt dagen bara på, som vanligt!



I morgon är det kanelbullens dag, då ska Jag, Wilmer, Emmelie och Wille gå till Huldas. Eventuellt kommer Melinda och Arvid med. Får besked i morgon.


over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0