Tvåmånadersdagen.

Egentligen är det helt onödigt att köpa massa leksaker till Wilmer i julklapp,
men oj så roligt det är att titta på! Jag har hittat massor av saker som jag skulle vilja ge honom.
Och än har han ingen talan och då är det mamma som önskar sig åt honom ;)
Det är inte billigt med leksaker vill jag lova!
Just nu sitter han i babyskyddet och sover här brevid mig. Jag ska strax börja med maten...
Men först drömma sig bort i leksakernas värld!
Sitter egentligen och spanar på saker till Arvid som ska döpas snart.
Frågan är ju bara vad man ska köpa, jätte svårt!

Idag var vi på babycafét och Wilmer vad för ovanlighetens skull vaken! Kors i taket.
Och roligt hade vi med :)
Tog en snabbvisit i Mölltorp hos Melinda och Arvid, lagade vegolasange... Speciell smak, jag föredrar köttfärs!





Idag är det även Wilmer två månadersdag! Grattis till min lilla prins! <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis på tvåmånaders-dagen och dopdagen i efterskott :)

2011-11-16 @ 23:28:48
URL: http://babishen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0