Skryt...

Hej allihop! Idag vill jag skryta om min son!
Det bästa med detta inlägg är att jag inte skäms över att jag tycker att just min son är vackrast på jorden och bäst på allt, för så tycker alla mammor om Sina barn!
Wilmer växer som bareden! Nu är han 56 cm lång och väger 5738g! Stora killen!
Han är väldigt med och svarar bra när man pratar led honom, mön gullegris!
Inte nog med allt skryt så långt så kan jag berätta att min prins är sju veckor gammal idag.


Färdigskrytet för idag. Nu tänkte jag berätta om min kväll.
Det har varit eldfest på torget i Karlsborg idag. Jag, Krille, wilmer, Erik, albin och Meja var där. Tog en fika på huldas, kolla in brandbilen, chacka leksaksaffären och fiska fiskedam, mysigt men kallt!
vi kom hem lagom till att idol började, nu är det paus, den långa pausen och jag orkar aldrig vara vaken för att se vem som åker ut så nu har vi lagt oss. iallafall jag och wilmer.
I morgon ska vi tända ljus på min farmors grav. Saknar henne!
Over and out, på återseende mina vänner!!!

Kommentarer
Postat av: Toveee

Det är helt rätt! Har hört att man får skryta hur mycket som helst om sina barn. Och tur är väl det annars skulle man ju explodera =)

2011-11-04 @ 22:56:56
URL: http://iven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0