regn och rusk.

God morgon i regn och rusk!
Nu ska jag snart iväg och jobba, chefen ringde igår o så att tjejen som skulle jobbat spyr, Aj Aj Aj då rycker jag mer än gärna in!
Märkte nämligen den här månaden att jag kanske lever lite över mina tillgångar vilket är rätt så osmart!
Klockan skulle ringt tio i sju, men wilmer var hungrig runt kvart i sex och då är det ingen idé att somna om så nu sitter jag här i köket med tända ljus och väntar på att åka iväg. Senare ska vi på treårs kalas, Meja fyller :)
och i morgon blir det några timmars jobb igen, skönt! Fast jag vill ju självklart ligga o gosa mes familjen på morgonen med... hm de får bli nästa helg!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0