Redan november...

Som alltid tycker jag det är roligt med kommentarer!
Tyvärr är dom få!
Dagen har jag spenderat med Melinda och Arvid! Även mina kära grannar kpm förbi en sväng..
Jag och Melinda tog våra barnvagnar och rullade iväg i rask fart genom Karlsborg i hopp pm att bränna lite. Der värsta är ju att jag äter ikapp det på kvällen sen. Ingen vidare själdiciplin!
Prällen var här och vi gick igenom dopet, finemang blirde!
I morgon blir det först babycafe och sen ska jag, Melinda och barnen iväg på äventyr. Än så länge hemligstämplat Hihi!
Det var allt för mig, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag hänger kvar här och kikar in, även fast jag inte känner dig tycker jag det är kul att läsa din vardag som nybliven mamma :) Kommenterar dåligt gör jag med hehe :)



//Sandra

2011-11-02 @ 17:57:06
URL: http://babishen.devote.se
Postat av: Sandra

Det var så lite så :)

Oj tiden går fort, redan stora killen hihi :)

Och det är helt rätt, skryta SKA man göra :) Det är då bloggen är ytterligare ett stort plus att ha, där kan man skryta hur mycket man vill och "folket" läser om de vill :) Sen självklart skryter man direkt till folk också hehe.



Allt bra här, hoppas allt är bra med dig/er också!

2011-11-05 @ 10:22:40
URL: http://babishen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0