oops!

Hej hopp!
Idag har vi varit på hem och hobby en sväng, blev bland annat julgardiner till köket och matsalsrummet. Kommer bli härligt!
köksgardinerna slå dock sys till så det ska jag göra i morgon.
Blev även två lektor, en duk och julkort. Mycket nöjd med mina inköp dock hade jag nog inte råd egentligen men.. ja, nu blev det så.
Innan vi for iväg skulle jag tända i Kaminen, satte mig hastigt på huk och jävlar, där sprack byxorna! Nu har jag bara ett par igen.
Har även kommit in i bakarstadiet, jag och Johanna gör tryfflar for fulla muggar Haha! Vissa blir bättre än andra men ändå :)
Var de något mer tro? Njae, forfarandr dålig respons vilket Ogillas!
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0