Min måndag och tisdag.

Hej hopp!
Wilmer sover, skönt för honom!
Jag tänkte att vi skulle tagit en promenad, men han hann somna innan jag ens lyft mig från soffan.
Tänk vad trött man kan bli av att äta.
Jag bar ner honom till sin säng, då vaknade han iofs till lite, men då lät jag honom ligga där tills han somnade igen.
Han är ett duktigt bran, klarar o sova i sin säng själv, även ensam på nerevåningen(!)
Visst måste jag gå och titta till honom med j'mna mellanrum, men jag hinner med att blogga lite först.
Jag passade på att Måla lite på min lilla soffa som jag och min lillasyster hade när vi var små.
Den ska Wilmer få till sitt rum.

Igår åkte vi till Arvid och Melinda, tog en kopp kaffe och sen tog vi en 5 km lång promenad, skönt!
Trampade/körde i hästskit så de luktar fan i min bil och om vagnen. Den fick stå ute inatt!
Haha

Senare på dagen tod jag och Mathilda en sväng till Tibro, sparhuset har ju gått o konkurs så åkte dit och fyndade lite blöjor och julgranskulor. Jag ska nämnligen ha julgran för första gången ! HAHA
Gillar ju inte ens julen så men jag tänkte samla vuxen poäng o ha en gran i alla fall.

Efter tibro åkte vi till hjo. Jag ropade ju hem glasen på tradera, såg även att jag skrev fel sist "lovisa handblåsta lovisa glas" Det skulle istället stå "Handblåsta lovisa whiskeyglas" Så nu vet ni vilken sorts glas det var.

Som vanligt ser det ut som en bomb har slagit ner i soffan, men jag orkar inte plocka i ordning.
Jag tänkte istället gå ner o lägga mig en sväng nu, fårse om jag hinner somna innan lilleman vaknar igen.


Så här såg soffan ut häromdan...
Nu är den påbörjad vit, dock många lager färg som måste på!
Dynan ska bli svart skinn. Ni får se när den är klar!


heido!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vilken charmig och söt soffa :)

Hörde att sparhuset gått i konkurs, men det är alltså alltihopa? Fick sms om att det var gardinbutiken i sparhuset, vilken det nu är hehe :) Och att det var 60% där.



2011-11-08 @ 12:06:31
URL: http://babishen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0