Fubbigt!

God morgon mina vänner!
Idag åker mamma, brorsan, syrran, morfar,min moster och hennes son till gran canaria.
-Fubbigt.
Jag sitter här och lyssnar på julmusik och telefonsignalen. Orkar inte svara...
Wilmer ligger i babysittern här bervid och suger på sin tumme.
Vi ska snart ta en sväng till Mölltorp. Tänkte svänga förbi mamma en snabbis innan dom drar och sen till Melinda.
Jag ska även till Anette och sy mina första julgardiner! woopwoop!

Igår var ja, menlinda och barnen på fägelvik och lånade studion. Tog jätte mysiga bilder på våra barn.
Mathilda hjälpte till <3






Nä, nu måste jag rusa! Pusssss.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vilka söta bilder! :)

2011-11-24 @ 00:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0