Fredag

Efter alla dessa år Loket, var är min miljon?

Som ni kanske förstår så vann jag ingen miljon igår. Jag vann ingenting faktiskt :/
Men, men men! Det var ju trevligt sällskap! :)
Wilmer var i sitt esse igår eftermiddag/kväll.
Han ville bara vara hos mamma, pappa dög väl lite men framförallt ville han att man skulle ha honom i famnen och gärna gå runt.
Han börjar ju bli rätt tung så det är ju ingen aktivitet jag gärna håller på med.
Och eftersom han sov så himla mycket igår var han rätt så vaken vid sjusnåret i morse.
Lika bra o gå upp, nu är klockan 8.22 och han har precis slocknat igen.
Jag ska låta honom sova till kvart tio i nio, sen ska jag se om han vill ha lite mat innan vi ska ta vagnen bort till babymassagen.
Då får lilleman chansen att sova lite till :)

Idag är det fredag, vi har inga planer inför helgen. Vi skulle väl behöva kratta löv o göra en grovstädning men de är ju såå tråkigt!
Krille ska även få på mina vänterdäck i helgen har han lovat, äntligen!
Var ju typ bara två, tre veckor sen jag började prata om vinterdäcken.... hm!

Ja, men, nä... Vi säger så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0