Första advent.

Igår när jag kom hem från jobbet låg min lilla prins på magen, sekunden senare ser vi att han vänder sig!!! Shit, de va världens sensation känns de som! Att man kan bli så mallig va? Haha
Ken sen ville han inte göra det mera :(
Igår var vi även på treårs kalas, Meja blev stora tjejen och Wilmer sov sig igenom hela kalaset.
Vi fick bege oss lite tidigare för vi körde in pappa på julbord, skulle hämtat honom också Ken han hörde aldrig av sig, kanslern blåste han bort? Vem vet, får ringa sen o höra hur det är med honom i stormen.
Eftersom jag väntat på att han skulle ringa har jag sovit dåligt inatt... jag känner mig trött och tung i hela kroppen. Kanske beror på att jag är inne på jobbpass nummer två, dom är väl inte speciellt ansträngande med tanke på att jag Hobér blogga, men man blir snabbt lat o bekväm av att gå hemma!
Senare blir det mat i Forsvik och en snabbis till julgrejen här på torget för att köpa en julklapp till Wilmer. Längtar till den 10e dec. Då ska vi till gbg, jul på Liseberg o bo på hotell, de blir grejer de!
Dags att rusa! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0