Finbesök!

Ikväll får vi finbesök av familjen Wendel, vi ska käka gott och ha det mysigt :) Ser fram emot deras besök!

Igår fixade jag iordning på julsakerna, jag tjuvstartade lite, de är ju såå mysigt med alla förberedelser :)
Jag sydde mig ju egna julgardiner, kappor blidde de. Gjorde även en matchande grytlapp, haha pensionärspoäng?
Trodde alla julgrejer var på vinden men när jag efter några om och men hade tagit mig upp insåg jag att dom var någon annanstans. och gissa var? I källaren, hah så nära!
Så igårkväll gick jag runt o myste bland alla ljus och lampor.

Idag skulle bli en heldag med städning men Wilmer har velat ha endel uppmärksamhet så de blev dåligt med städ.
Krille slutade tidigt farfar kom förbi en stund så jag ligger efter i mitt schema. Ingen större fara, finns en morgondag också.
Jag har så mycket som hunnit torka ur alla fönster, bytt gardiner, fått upp julstjärnor/stakar, dammat och damsugit hittils, så känner mig skapligt nöjd ändå!
Har lite fix i sovrummet kvar, men de hinner jag nog inte med innan advent, fast innan jul hoppas jag!

Familjen har ju som sagr dratt utomlands och jag saknar dom!
En vecka går ju fort...

Nä, nu får jag avrunda!
Här kommer i alla fall lite bilder :)


Stjärna i storarummet

Julgardiner i "matsalsrummet"

Köksfönster nummer ett.

Köksfönster nummer två, kolla extra noga på gardinerna ;) HAHA

Och sist men inte minst min lilla plutt som börjat suga på tummen <3

Kommentarer
Postat av: Tove

Gillar din inredningsstil skarpt. :) visst är det mysigt med pynt!!

2011-11-25 @ 22:35:16
URL: http://iven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0