Finaly!

Äntligen har min underbara lillasyster kommit hem till Sverige!
Oj så mycket jag har saknat henne!
Vi har tyvärr inte tid o ses så mycket innan Måndag, men i morgon ska hon med mig
på öppet hus på komvux, kankse kan det vara så att man ska läsa lite igen...
Läsa upp engelska A som jag struntade en smula i, dumt så här i efterhand!
Idag har vi hälsat på i Mölltorp och nu på kvällskvisten medan jag väntade på att Wilmer skulle somna gjorde jag några ischoklader, mummakardemumma! Nä, gjorde en laddning med mintsmak igen.
Jag gillar mint, nästan älskar. Finns det någon mer??
Klockan är nu nio, ska kika lite på tvn innan jag tänkte gå o lägga mig.
I morgon har jag inget planerat... på dagen.
Kankse skulle baka något igen? fan, ser hur pengarna rinner iväg på choklad HAHA
Vem ska äta allt som jag bakar!? Inte jag hoppas jag!
Idag har vi varit på babycafé och umgåts med Arvid och Melinda, alltid lika roligt!
Nyår är så gott som spikat, skönt!
I helgen är det dop och 30 års kalas, nästa helg är det jul på liseberg. Fullrulle!
Sova på hotell o grejer blir fint!
Nu ska jag avrunda, bjuder på några mysiga syskonbilder! <3



Innan Boggis kalas :)

"morfar Lennarts" urnsättning.

Haha, min väska innan P&L 08.



Turkiet 08 (?)

Old as hell.

Ja, de va en blandad kompott med både fina och mindre fina bilder på mig och min bästa vän och lillasyster Mathilda. v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0