Bingo!

Ojojoj vilken stressig morgon!
Har varit på bvc o mätt lille prinsen idag. 57 cm lång och vägde 6140g.
Efter bvc besöket åkte vi hem till min farfar. Dit kom även min pappa.
Wilmer somnade så gott där, o när vi sen åkte hem somnade han om.
Jag passade på o lägga honom i vagnen och tog en sväng till Q8 för att köpa bingolotter.
Vi ska nämnligen till Lina och Rikard ikväll o spela, och för hoppningsvis vinna!
Det behöver jag i sånna här fattiga tider.
Har köpt grejer till mig bil med, att man ska behöva lägga ut pengar på den också.
Jag har visserligen aldrig betalat något på den utom bensin, men ändå.
Det är oerhört onödiga och tråkiga pengar tycker jag!

Nu hör jag att Wilmer börjar vakna till, bäst o skriva klart.
Vi får väl se om och när jag återkommer.


Man fick även med en liten godisburk när man köpte lotter idag!
Den ska jag ta med och bjuda på ;) HAHA


hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0