Bagarsson.

Julefrid i mitt hus?
Jag bakar i allafall julgodis!
Krille har varit sjuk i två dagar, rätt skönt tycker jag!
Wilmer har skött sig exemplariskt som vanligt. Jag har haft mycket tid o göra vad jag vill.
Har ju fyllt upp frysen lite.
Idag har jag gjort kladdkake muffins (blev dock inte jätte kladdiga men goda ändå), ischoklad, gjorde även ett par stycken med mint smak, och chokladrispuffar :)

Rispuffarna :)


Ishokladen!

Grönt= mint :)

Varför förknippas mint med grönt? någon som vet
?

Igår hämtade vi den där matkassen igen, idag gjorde vi kyckling burgare med mangosås och bröd.
Helt okej gott! Lite småklurigt att äta men det gick.
Jag skulle göra kycklingen till färs, la i den i min mixer jag fick i student present och efter halva tiden brann fanskapet upp!
Använd tre gånger! (två gånger milkshake) Så den klarar tydligen inte av något mer avancerat... kass!
Men snygg är den ju!


Kyckling burgaren^^

Sen i e.m. va vi hos frissan och snygga till oss både jag och Krille.
De blidde lite kortare lugg ovh uppklippt, krilles hår blev betydligt kortare! Fint!
När jag såg Jenny blev jag dock sugen på page igen, vi får se när jag sitter i stolen igen och klipper page.
Förmodilgen för snart!

Nu hoppas jag snart att Johanna o barnen kikar förbim saknar dom! :) thihi

Kommentarer
Postat av: Tove

Kanske för att mintsmak kommer från gröna växter? :) visa bild på frippan förresten, ska klippa mig i veckan och har ingen aning om vad jag ska göra waahh..!

2011-11-29 @ 20:09:34
URL: http://iven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0