Avtryck, minne för livet.

Hej mina vänner!
Igår var det fars dag och i år var det lite speciellt.
De va Krilles första fars dag :)
Wilmer hade varit snäll o åkt till bolaget och kopt en whiskey åt sin pappa.
Jag var även iväg och jobbade i fem timmar. Krille och Wilmer fick MF (mamma fritt).
Mysigt för dom två, skönt o jobba lite också för den delen.
Dagen rulla ju på som vanligt, var hos min pappa en sväng också.


Godingen <3

Senare på kvällen åkte vi och handlade mat förhela veckan
(veckohandlingen ska tydligen vara billigare, vi fösöker få struktur på våra matvanor haha)
och s gjorde vi även hand/fotavtryck i lera som ska sätas in i ramar (en av doppresenerna)
Wilmer är kanon duktigt på avtryck!


2011-11-13


Idag gick vi upp relativt tidigt, åtta.
Tog en runda runt norra, skuva vagn är gött! Wilmer fick ju även frisk luft och lite sömn.
Sen la vi oss i soffan och gosade fram till tjugo i två, då jag vaknade med andan i halsen och kom på att jag skulle till barnmorskan då.
Jag slängde på mig och wilmer kläder och körde iväg.
Svängde förbi apoteket för ännu en flska minifom.

Hem och fixa mat och plocka lite.
Johanna och barnen har varit här en sväng och snart ska jag titta på ensam mamma söker.

krille för för övrigt skaffat sig en iphone, undra om man kommer kunna prata medhonom ikväll?
HAHA


Klart slut!

Kommentarer
Postat av: MM (moster Mathilda)

Gud så fina dom blev! Världens bästa Wilmer kan leverera avtryck han.

2011-11-14 @ 20:20:34
URL: http://mathildaekmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0