Alla helgona helgen.


Helgen då vi uppmärksammar alla som har gått bort.
Igår var vi vid farmor grav och tände ett ljus. Det var första gången Wilmer var med dit upp.
Var ju där endel innan han kom, men sen har man liksom inte haft tid..
På kvällen kom Mathilda och Oliver på besök. Jag åkte o köpte ost och kex och godis
sen hade vi mysigt med tända ljus i hela huset och spelade spel.
Jag och Oliver åkte på stryk av Krille o Mathilda, men jg är ingen dålig förlorare utan det tar vi igen nästa gång!
Gick och la oss tidigt, lilleman sov ju ändå så bra så jag passade på jag också!
Wilmer vaknade sju i morse, Krille va snäll o togmed honom upp så jag fick sova vidare. Sov tillhalv tio typ.
Nu håller vi på o snyggar till oss, vi ska nämnligen till stan o övningsköra med Mathilda och kika på lite roliga saker.
Dock dåligt med pengar men men...

Igår klickade jg även hem 6 stycken Lovisa handblåsta Lovisa glas för fem hundra, et klipp tycker jag.
Har fått glas av mormor sen jag var liten, tänkte samla klart på serien, men man får köpa lite i taget.
För tillfälet harjag vinglas, cherry och grogg. Och snart whiskey förståss!








Brottom brottom, jag återkommer

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Flötigt hår by mattyyy! det bjuder jag på

2011-11-06 @ 11:28:45
URL: http://mathildaekmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0