Söndag!

Hur så skönt det Känns att jag inte kan dricka o allt dr där! Jag ångrar inte en minut att jag struntade i olstorp igar heller. I morse har klockan ringde undra jag var tusan som hade hänt, jag drömde nämligen att jag redan var på jobbet. Jag flög upp ur sängen och det tog några minuter innan jag fattade var jag var o vart jag skulle. Hur som hellst, ja åt Frukost och så gick krille upp lagom innan j skulle åka, han hade fått för sug att cykla till garaget idag, o viset dr får han! Haha. Jag tar bilen dit senare! Vi cyklade tillsammans till mitt jobb o sen fick han fortsätta själv. Nu går jag runt på jobbet o småstädqr lite, många av dom som inte vaknat än så kan inte dra igång dammsugaren. Jag bäddar så länge. Puss på er! Mohaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0