läsare!

Jag ser här att det är några som kikar in på min blogg, undrar ja vilka ni är som orkar läsa om allt gnäll o mina funderingar :P Nu är jag tillbaka på jobbet igen, dödstrött, ögonen hänger och jag vill bara hem! Här städat ett av sex rum, snart dags ätt städa några tio tror jag, om dom bara kunde checkat ut någon gång, haha gött att kl är 9 o jag tycker redan att dom borde ge sig iväg! Åtminstone ta Sina saker o försvinna ur rummen. Det här med att jobba heltid + lite till är inte min grej. Man skulle kunna säga att jag här blivit lat! ja ja, de är ju bara ett par timmar det handlar om sen tar jag helg ända fram till måndag, kort vecka också nästa vecka, skönt! Sen Grekland, Mums! Vädret är kass o krille ska iväg o bes.9000 sen, undra hur många fel? Inte många hoppas jag! Hehe, nu ska jag se om någon har flyttat på sig så jag kan plocka disk eller nått. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: tove gravid v22

hallåruu! H&m såklart! I princip den enda butiken jag vet som har gravidkläder utom nätet :P Men jag har läst att lindex ska ha nån "mom-collection" men har inte kollat där, va ju i jkpg jag var i torsdags, i skövde har de typ bara det som finns på nätet, vad jag sett! Tråkigt för dom hade massa fint i jkpg.

2011-05-29 @ 15:57:00
URL: http://rabbitsfoot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0